My name is Tabby. My handfastee, and fiance's name is Trevor. He is currently enlisted in the marines, and shipped off to boot camp on February 23, 2014. I'm on winter guard, and I the captain of my team. I work as a froyo clerk, as a preschool teacher half the year, and a kindergarten teacher the other half. Trevor and I are currently WTTC. I'm also obsessed with mermaids! I will post wayyyy too many pictures of babies. and pictures of my dog, Brutus. <3 I'll try to keep everything updated with Trevor, and post anything military (anything, not always branch specific) and anything I find funny.

April 18, 2014 2:16 pm

WHOOHOO! MR. KOOLZ (my work) IS OFFICIALLY SELLING BUBBLE TEA!!! HELL YES!
But I’m the only one who learned how to make it when we had a trial run with it a few weeks ago….
So yay. I get to teach everyone…
Unless the bubble tea lady wants to do it!

11:50 am

ladynecro:

my friend has black hair and the initials PM while her boyfriend has blonde hair and the initials AM and she told me that they joke that theyre ‘as different as night and day’ and i fell on the floor that shit was so adorable

(via waitingforourfuture)

11:50 am

gnarly:

if tumblr were to ever shut down:

image

(via itsyogirl-julia)

12:57 am

Something I want to do with Trevor together before we’re stationed: Visit hisbest friend and cousin’s final resting place… Considering he hasn’t visited the sight in a long time… And might not for a long time….
Wish I could have met her before she died nearly 7 years ago.

April 17, 2014 1:26 pm
Throw back Thursday! When Trev moved in, and we went to Lambert&#8217;s, and bought him lots l clothes while we waited for a table! #boyfriend #love #goofy #missing #missinghim #bootcamp #mcrd #marine #usmc

Throw back Thursday! When Trev moved in, and we went to Lambert’s, and bought him lots l clothes while we waited for a table! #boyfriend #love #goofy #missing #missinghim #bootcamp #mcrd #marine #usmc

12:29 am

The best part of being apart from Trevor is that I know we’ve had to do it before on worse terms, so this is nothing! Our relationship has gone though worse than three months of being able to wrote letters and send pictures! This whole bootcamp thing kinda sucks but hell! We’re a tough ass couple! And not only CAN we do this… We ARE doing this! And we will CONTINUE to do this through deployments! Which are also gonna suck! But like I said, we can handle anything!

12:17 am
Look what came today!!! Its HUGE!!!! CAN&#8217;T WAIT TO HANG IT UP IN 5 WEEKS (that way everyone who drives by my house the week prior will KNOW MY NEW MARINE IS COMING HOME!!!)

Look what came today!!! Its HUGE!!!! CAN’T WAIT TO HANG IT UP IN 5 WEEKS (that way everyone who drives by my house the week prior will KNOW MY NEW MARINE IS COMING HOME!!!)

April 15, 2014 9:59 pm
Wow

grown-simba93:

grown-simba93:

tabbymaebaby:

I wish Trev would let me be a woman… And like clean… Like…. Ugh…. I just want to fake care of HIM for once….. I feel like such a unless woman… Can’t even take care of my husband…..

Can’t cook…
Can’t clean…..
Can’t fold laundry……
What am I useful for?

Lol yea I got the “take part”. I can understand him being a self sufficient person, that’s sort of the way I am lol, and I can see your point of view as well. I just thought it was funny, so I added my two cents

Lol. Well thanks!

9:24 pm

alluringalliteration:

Okay I know the time frame totally doesn’t work but- Imagine Draco Malfoy getting all puffed up and arrogant and starting to say “I don’t think my father-” and Harry slyly interjecting “-the inventor of toaster strudel-” “-would be too happy to-” and then stopping in confusion when Harry, Hermione, and every other Muggleborn in earshot start practically crying with laughter.

(Source: katjaobinger14, via witchy-wonders)

9:19 pm

Wow

grown-simba93:

tabbymaebaby:

I wish Trev would let me be a woman… And like clean… Like…. Ugh…. I just want to fake care of HIM for once….. I feel like such a unless woman… Can’t even take care of my husband…..

Can’t cook…
Can’t clean…..
Can’t fold laundry……
What am I useful for?

Never thought I would see a woman say this in MY LIFETIME…..EVER…..it’s usually the opposite way around 0.o 

Uh lol…. Well “fake” was meant to actually say “take”
But yeah… He’s at usmc bootcamp right now… And he never would let me take care of him. He always cooked and cleaned for me. Which pissed me off.